czwartek, 26 marca 2015

Simple


Wg Chanel to prostota jest kluczem do prawdziwej elegancji ('Ubierz nieodpowiednią kreację, zapamiętają kreację, ubierz się nienagannie, zapamiętają kobietę') i trudno się z tym nie zgodzić!
Ostatnio stawiam na minimalizm, staram się kupować klasyczne ubrania, które można łączyć na milion sposobów :) Dzisiejszy zestaw to właśnie takie zestawienie klasyków, które wyróżnia niecodzienny element, jakim jest turbano- opaska :P Retro charakteru całości nadaje czerwona szminka :)

Płaszcz/Golf- Reserved
Jeansy- Vero Moda
Botki- Zara
Torba- Mohito



13 komentarzy:

  1. Zestaw super! opaska najbardziej skradła moje serce :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszczyk! W moim ulubionym kolorku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opaska bardzo fajnie się prezentuje :) A takie proste, klasyczne oversizowe płaszcze bardzo lubię!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: WHAT TO WEAR FOR SPRING, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. great :) have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cool look !


    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHANA REWELACJA- BARDZO INDYWIDUALNY STYL!

    Całusy z Gdyni,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się płaszcz i torebka :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń