wtorek, 9 września 2014

Leopard pattern


Witajcie! Dziś mam dla Was dosyć letnią propozycję, gdyż ostatnio nie można narzekać na pogodę (chwilo trwaaj :D). Muszę przyznać, że uwielbiam połączenie tej bluzki z jasnymi jeansami. Nie wiem dlaczego, ale ten mix sprawdza się zarówno na co dzień, jak i na jakieś niezbyt oficjalne wyjście. Wszystko zależy oczywiście od dodatków. Ja postawiłam na biało- czarne sandałki i kocie okulary, które nadają charakteru lamparciemu wzorowi bluzki.

Bluzka- Top Secret
Jeansy- House
Sandałki- Stradivarius
Okulary- Gray Wolf
Kolczyki- Cropp


13 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zrobilas ta fryzure? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzurę zrobiła moja siostra, najpierw skęciła włosy po bokach i podpięła wsuwkami, z tyłem było podobnie (zwinęła włosy do środka) ;))

      Usuń
  3. świetna ta bluzeczka! Mi w oko wpadły sandałki - boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka figura wow pięknie wyglądasz :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna bluzeczka ;*

    obserwuje
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw, buty śliczne i pewnie wygodne ;d
    dzisbeznazwy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta fryzura i oddwaj te buty <3
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/09/second-hand-treasures-wielkie-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygladasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ślicznie wyglądasz. Do twarzy Ci w panterce. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Wyłącz weryfikację obrazkową, dla stałych czytelników i komentatorów(takich jak ja) jest to męczące. :)

      Usuń
    2. Dzięki za przypomnienie :)) już dawno miałam to zrobić :))

      Usuń