środa, 30 lipca 2014

Short story


Dzisiejszy post ma dwojakie znaczenie, z jednej strony krótką historią było istnienie bloga spolkasa.blogspot.com, który od wczoraj prowadzę sama pod nazwą Fabryka inspiracji by Annette (jak się Wam podoba nowa nazwa?) Link to skrócona nazwa fibane.blogspot.com :) 

Po drugiej stronie medalu są królujące w dzisiejszej stylizacji jeansowe szorty.W upalnie dni chyba nikt nie ma ochoty na krępujące ruchy i zbyt skomplikowane stylizacje, dlatego dziś wybrałam niezastąpiony w taką pogodę zestaw szorty+ t-shirt. Zamiast zwykłej koszulki włożyłam koronkową- jest jeszcze bardziej przewiewna, do tego wygodne lordsy i zestaw gotowy :)

koszulka- C&A
szorty- Camaieu
lordsy-  Ray obuwie
okulary- Sinsay
naszyjnik- Drogeria Natura



10 komentarzy:

  1. Ładniutka stylizacja ;)
    http://sweetloveyummy.blogspot.com/2014/07/moje-letnie-paznokcie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie prowadzicie już bloga wspólnie z Sandrą? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wakacyjna stylizacja :) Podoba mi się, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe styliacje, tylko czemu tak malo obserwujacych?! :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To już nie zależy ode mnie, mam nadzieję, że bedzie Ich coraz więcej :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bluzka!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/07/silesian-safari.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie szorty! Przymierzałam podobne, ale wyglądałam okropnie;c.

    OdpowiedzUsuń