niedziela, 15 czerwca 2014

Deszczowa piosenka

 

Witajcie kochani, nareszcie znalazłam czas i trafiłam na dobrą jak na ostatnie dni pogodę. Nie wiem jak u Was, ale u mnie praktycznie cały czas padało, aż do dzisiaj. Dlatego też,  postanowiłam ubrać się nieco na luzie, wybrałam klasyczne jasne dżinsy, tenisówki, lekką kurtkę i dużą pakowną torbę, którą uwielbiam. Zestaw świetnie sprawdza się podczas wędrówek na świeżym powietrzu. Czuję się w nim świetnie, mam nadzieję, że Wam również się podoba. :)

Kurtka- MANGO
Jeansy/Torebka/Bluzka/Tenisówki- ZARA
Zegarek- APART
Pasek- RESERVED
 


4 komentarze:

  1. U mnie też padało:( ale stylizacja fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie! Niezobowiązująco, lekko, dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja bardzo mi się podoba, lato już widać

    OdpowiedzUsuń