wtorek, 10 czerwca 2014

Contemporary Indian woman


Cześć, nie mam jeszcze wprawy w prowadzeniu bloga, ale postanowiłam dodać kolejny post (w końcu jakoś trzeba zacząć). Dziś postawiłam na niezobowiązującą stylizację- sukienka i koturny. Kiedy zobaczyłam sukienkę, widoczną na zdjęciach, w sklepie od razu postanowiłam ją mieć. Jest trochę w stylu boho- przez to pozwala poczuć na własnej skórze indiańską fantazję :D Mam nadzieję, że Wam również się spodoba. Dzielcie się swoimi opiniami w komentarzach (wszystkie uwagi co do stylu prowadzenia bloga/wpisów będą dla mnie bardzo cenne) Pozdrawiam xoxo

Sukienka/ Torebka- Reserved
Okulary- Sinsay
Buty- CCC



5 komentarzy:

  1. Świetny look , wyglądasz tak dziewczęco i świeżo ,gdybyś mogła mi powiedzieć czy te buty nadal są dostępne w sklepach CCC?Byłabym wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety buty nie są z obecnej kolekcji ;)

      Usuń
  2. Szkoda, uwazam ze sa swietne ,a nie wiesz gdzie mozna kupić podobne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na http://www.bershka.com znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń