środa, 18 czerwca 2014

Ahoj kapitanie!



Witajcie, dziś przygotowałam dla Was zwykły, casualowy outfit. Połączyłam, bardzo modne w ostatnim czasie, tenisówki slip on (są naprawdę niezwykle wygodne i praktyczne) z jeansami z wysokim stanem, bluzką w marynarskie paski i skórzana kurtką. Paski to trend, który został wylansowany przez sama Coco Chanel! Od tamtej pory powraca cyklicznie w kolekcjach różnych marek jako obowiązkowy motyw (szczególnie latem). Szczerze mówiąc trudno się dziwić w pasiastych ubraniach wyglądają dobrze osoby w każdym wieku, a mnogość pomysłów na ich wykorzystanie nie pozwala na nudę :)

Kurtka- Zara
Bluzka- Troll
Spodnie- Vero Moda
Torebka-  H&M
Buty- Polska sieć obuwnicza
Zegarek- apart
Pasek- Butik





9 komentarzy:

  1. Na 5 zdjęciu od końca bardzo przypominasz Audrey Hepburn ;) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurtka mi się podoba! :)

    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia , cudowny outfit
    niby banalny ,ale świetny sama bym się tak ubrała

    OdpowiedzUsuń
  4. love your jacket and top! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥ Super blog na pewno będę Cię często odwiedzać :*
    może obserwacja <3
    Śliczne zdjęcia *.*
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje :) fajny blog, powodzenia w prowadzeniu :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, genialne spodnie ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kapitanie masz boską torebkę ^^





    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudny szablon ♥

    zapraszam także do mnie(kliknij)

    Może wzajemna obserwacja? Jak się zgadzasz napisz w komentarzu u mnie ♥


    OdpowiedzUsuń